Zapytanie ofertowe nr 1
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/07/2019
z dnia 08.07.2019 r.
Modular System Sp. z o.o. |
Ul. Kostrogaj 8 |
09-400 Płock |
NIP: 7123301642 |
Przedmiotem ekspansji są innowacyjne, modułowe kontenery. Są to rozwiązania przestrzenne wolnostojące lub oferowane w zestawach, w układzie parterowym i piętrowym (do 5 kondygnacji). Znajdują one zastosowanie jako pomieszczenia: biurowe, magazynowe, medyczne, handlowe, sanitarne, socjalne, budynki sezonowe, portiernie i inne. Spółka posiada nowatorskie technologie oraz rozwiązania wykonawcze. Z modułów można w krótkim czasie zbudować np. nowoczesne domy modułowe, na które
w Norwegii jest obecnie spore zainteresowanie. Po złożeniu obiektu w Polsce można dokonać jego odbioru, po czym rozłożyć, przesłać i złożyć w dowolnym miejscu. Innowacyjne rozwiązania w zakresie statyki kontenera pozwalają tworzyć dowolne przestrzenie, innowacyjne zabezpieczenie antykorozyjne zapewnia długoletnią, bezproblemową pracę, a zastosowanie różnych opcji izolacji dachu, ścian i podłogi pozwala spełnić różne wymogi w zależności od przeznaczenia danego obiektu. Zastosowanie innowacyjnego rozwiązania w postaci flatpack’a pozwala obniżyć koszty transportu. Na rynku norweskim wyroby Modular System mają szansę górować nad tradycyjnymi budowlanymi rozwiązaniami, oferując niższe ryzyko, wyższą jakość i krótszy czas od koncepcji do realizacji. Ponadto Spółka przyciągnie klientów z Norwegii nowoczesnym designem oraz samowystarczalnym energetycznie kontenerem z panelem fotowoltaicznym, o podwyższonej izolacyjności, z wzmocnionej konstrukcji.
III. Przedmiot zamówienia:
Zakup usługi doradczej związanej z analizą wymogów prawnych rynku norweskiego i przygotowaniem firmy Modular System do uzyskania certyfikatów i pozwoleń (m.in. wzory umowy współpracy, weryfikacja procedur, przygotowanie do akredytacji, koncesji lub innego typu dokumentów i praw niezbędnych dla prowadzenia działalności gospodarczej i sprzedaży wyrobów) niezbędnych do wprowadzenia produktów na nowy rynek docelowy tj. Norwegia
W ramach usługi powstaną niezbędne dokumenty do wdrożenia opisanego produktu na rynek zagraniczny. Dokumenty muszą być przygotowane w języku angielskim i/lub norweskim. Usługa obejmować będzie realizację usług prawnych, które są niezbędne dla zagwarantowania prawidłowego zawiązywania umów współpracy z klientami i faktycznej sprzedaży produktów.
Dobra konstrukcja dokumentów, umów, regulaminów musi zapewnić:
– przejrzyste i zrozumiałe ujęcie przedmiotu umowy,
– określenie praw i obowiązków stron oraz zabezpieczać interesy stron (tak, by np. zbyt ogólne ujęcie przedmiotu umowy nie doprowadziło do odmiennych oczekiwań klientów i w skrajnych sytuacjach kwestii spornych w wymiarze międzynarodowym).
Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia wszelkich dokumentów i materiałów znakiem Funduszy Europejskich, barwami Rzeczypospolitej Polskiej, znakiem Unii Europejskiej, zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”.
Usługa obejmuje przygotowanie spersonalizowanych, (dla produktu i na wskazany rynek – Norwegia dokumentów administracyjno-prawnych, takich jak:
Każdy z ww. wzorów Umowy musi być dostosowany do obecnie obowiązującego prawa norweskiego, zawierający wszelkie (wysokie) standardy i treści dla współpracy międzynarodowej, przygotowana w języku angielskim. Każda z umów wymaga dostosowania do specyfiki produktu.
Opracowanie wytycznych do przygotowania do certyfikacji niezbędnych do prowadzenia sprzedaży na rynku norweskim.
Każdy z ww. dokumentów musi być dostosowany do obecnie obowiązującego prawa norweskiego, zawierający wszelkie (wysokie) standardy i przepisy stosowane w Norwegii, przygotowane w języku angielskim. Każdy z dokumentów wymaga dostosowania do specyfiki produktu.
Do przygotowanych dokumentów będących przedmiotem usługi określonej w niniejszym zapytaniu Wykonawca przekaże Zamawiającemu całość praw autorskich do wykorzystania dokumentów bez żadnych ograniczeń (w szczególności bez ograniczeń co do: czasu wykorzystania dokumentów i ich części, miejsca; modyfikacji dokumentów).
Dokumenty wymagają ich przekazania Zamawiającemu w formie papierowej lub elektronicznej.
Umieszczenie zapytania ofertowego na stronie internetowej Spółki tj. https://modularsystem.pl
Planowany termin realizacji prac usługi: do 31.08.2019 (przez co rozumie się zakończenie usługi, potwierdzone protokołem odbioru, bez uwag.)
Zamawiający zastrzega prawo do zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia oraz harmonogramu realizacji zamówienia w uzgodnieniu z wybranym wykonawcą. Nowe terminy będą ustalane w konsultacji z wyłonionym Wykonawcą.
Zaistnienie wyżej wymienionych przesłanek wyklucza możliwość udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia ww. warunku braku przesłanki do wykluczenia zostanie dokonana w oparciu
o oświadczenie Oferenta stanowiące integralną część Formularza oferty – Załącznik nr 1.
– Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
– Wykonawca nie jest przedmiotem wszczętego postępowania upadłościowego, ani jego upadłość nie jest ogłoszona, nie jest poddany procesowi likwidacyjnemu, a jego sprawy nie są objęte zarządzaniem komisarycznym lub sądowym.
– Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
– Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
– Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewnienie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
– Złoży oświadczenie na ofercie o braku występowania powiązań.
– znajomość rynku norweskiego i panujących na nim regulacji prawnych, potwierdzona min.
3-miesieczym pobytem w Królestwie Norwegii,
– znajomość j. angielskiego i j. norweskiego.
W celu spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy przedstawić dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane.
Niedołączenie wymaganych dokumentów lub dołączenie dokumentów niepotwierdzających spełnianie ww. warunków spowoduje odrzucenie oferty.
Oferent w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
Ocena spełnienia ww. warunków i braku przesłanek do wykluczenia zostanie dokonana w oparciu
o Oświadczenie Wykonawcy tj. zał. Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Ocena spełnienia ww. warunków formalnych udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o dokumenty złożone przez Oferenta w niniejszym postępowaniu metoda warunku granicznego: warunek graniczny: spełnia – nie spełnia. Oferta Oferenta niespełniającego warunków dopuszczających do udziału w postępowaniu i / lub podlegającego wykluczeniu oraz oferty złożone po terminie nie będą podlegać ocenie.
Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego). Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny. Każda oferta musi zawierać nazwę i adres Oferenta. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisała osoba uprawniona do reprezentowania Oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną. Oferent powinien podać w ofercie cenę za kompletną realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Zapytaniu Ofertowym, a ponadto Oferent powinien dołączyć do oferty wszystkie wskazane w treści Zapytania Ofertowego dokumenty. Oferent w ramach przedkładanych dokumentów powinien także wykazać spełnienie wyżej określonych warunków dopuszczających. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w ramach zamówienia, oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta i Zapytaniu Ofertowym.
Oferty nie spełniające warunków formalnych i/lub nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty
są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Anna Błażejewska, e-mail: anna.blazejewska@modularsystem.pl
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
Lp.: | Kryterium: | Waga: | Punkty: |
1. | Cena oferty brutto | 100% | 100 |
RAZEM : | 100% | 100 | |
Łączna maksymalna liczba punktów z kryterium cena wynosi 100 punktów.
Z Oferentem, który spełni warunki dostępu do postępowania ofertowego oraz uzyska najwyższą, łączną ilość punktów zostanie podpisana umowa na realizację usługi.
Wyżej wymienione kryteria w oparciu o informacje zamieszczone w ofercie oceni powołana Komisja Oceny Ofert złożona z przedstawicieli Zamawiającego. Komisja dokona oceny ofert w ciągu 7 dni roboczych od dnia następującego po dniu wyznaczonym jako ostateczny termin składania ofert.